Namen in cilj razpisa
Namen: podpreti podjetja, ki želijo krepiti trženje blagovnih znamk na tujih trgih in na ta način na trgu dosegati višjo dodano vrednost in konkurenčno prednost, tako pri pozicioniranju končnih produktov, kakor pri vključevanju v globalne verige vrednosti na različnih nivojih.
Cilj: višja dodana vrednost v podprtih podjetjih, krepitev končnih produktov slovenskih podjetij na tujih trgih in pozicioniranje proizvodov slovenskih podjetij višje v globalnih verigah vrednosti.
Upravičenci
- Mikro, mala in srednje velika podjetja.
- Vsaj 1 registrirana blagovna znamka.
- Najmanj 3 zaposleni.
- Prihodki na tujem trgu.
Upravičeni stroški
- Najem, postavitev in ureditev showrooma na tujem trgu,
- Priprava in izdelava promocijskih gradiv,
- Stroški storitev lokalnih agentov (certifikati, svetovanje, prevajanje ipd.).
Višina sofinanciranja
- Do 75% upravičenih stroškov.
- Okvirna višina sredstev: 7,5 mio EUR
- PREDVIDENO: Q1 2025