S pripovedovanjem zgodb do uspešnih inovacijskih projektnih vlog

Projektno vlogo sestavljajo povedi, dejstva in grafike. Znanost dokazuje, da se človeški možgani nanje odzivajo samo z enim možganskim predelom. Po drugi strani je utemeljeno, se pri branju zgodbe hkrati aktivira do kar 7 možganskih področij. S tem namenom se je v EU inovacijske projektne vloge začela vpeljevati tehnika »storytelling«-a (slov. »zgodbarjenja« oziroma pripovedovanja zgodb). Zanimiva projektna zgodba pritegne ocenjevalca bolj kot suhoparni tekst – med ocenjevalcem in projektno zgodbo se ustvari globoka povezava, z dobro zastavljeno projektno zgodbo se ocenjevalec poistoveti in posledično je vloga ovrednotena bolj pozitivno.

Datum objave: 30. 08. 2019
Sestavine uspešne projektne zgodbe
Zaplet

Vsaka projektna vloga mora temeljiti na kontekstu – vsebinskem ozadju, ki ga prinašate v projekt. Identificirajte problem, ki ga vaš produkt rešuje, podprite ga s statističnimi podatki. Opišite pretekle razvojno-raziskovalne aktivnosti. S prikazom konkurenčne analize pa izrazite svojo širino in poznavanje zunanjega dogajanja.

Junaki

Ocenjevalcem se lahko prikupite tako, da prikažete vaše dosedanje uspešne projekte in njihove učinke. Predstavite tudi ekipo, ki bo sodelovala pri izvajanju projekta, še posebej izpostavite njihove posebne dosežke, izkušnje in izobrazbo.

Slog pisanja

Spoštujte strukturo vloge in navodila za izpolnjevanje, vendar poskrbite za unikatnost in pristnost vsebine – vključite izjave s priporočili prvih kupcev, simbolizem in analogije. Če, denimo, razvijate rešitev za učinkovito proizvodnjo, ki prihrani do 460.000 kg vhodnega materiala letno, ta številka bralcu ne pove velike. Če pa poudarimo, da je ta teža enaka teži 1.000 polnih tovornjakov, si je učinek precej lažje predstavljati.

Srečen konec

Načrtujte uspešno prihodnost inovativne rešitve – predložite plan eksploatacije in komercializacije. Prikažite, da je razvoj inovacije v skladu s strategijo podjetja in da ustrezno dopolnjuje (nadgrajuje) vaše dosedanje dejavnosti.

Pogum

Nekoč pred davnimi časi sta bila »Google« le dva študenta Stanforda, ki sta si delila pico in algoritem. Danes gre za najbolj inovativno svetovno podjetje po izboru eminentnega Boston Consulting Group-a. To je samo ena izmed rešitev, ki so, kljub temu, da izvirajo iz preproste zgodbe, spremenile življenja Zemljanov. Zakaj ne bi vašo zgodbo podelili tudi vi? Pišite nam na info@tiko-pro.si

Viri: https://www.pensar.co.uk/blog/tell-origin-story-art-brand-storytelling

https://www.forbes.com/sites/louiscolumbus/2019/03/24/the-most-innovative-companies-of-2019-according-to-bcg/#514286f1486d

https://enigma.swiss/en/blog/what-is-business-storytelling/

 

Članek napisala: Tea Markotić, projektni vodja

Help
Potrebujete pomoč pri pridobivanju sredstev? Pošljite nam povpraševanje in pogovorili se bomo o možnostih za sodelovanje. Kontaktirajte nas

E-novice

Ostanite korak pred konkurenco: Prijavite se na tedenske novice iz sveta nepovratnih in povratnih sredstev.